Ilyen egyszerűen ajánlott minket nemrégiben egy vásárlónk a Facebook oldalunkon. Egy ingatlanosnak ez a legnagyobb siker, véli az irodát megálmodó és vezető Szandi László. Mi a titka?
Hat éve, a válság közepén hoztam létre a Savaria Home céget, sokan buktak bele akkor a piacba, de aki változtatni tudott az addigi gyakorlaton, az túlélte a nehézségeket. Nekem ebben már volt részem korábban egy multicég vezetői posztján, tudtam, mire kell számítani.
Kell egy vízió, amiben hiszel, ez nálunk az volt, hogy a helyi értékeken alapuló, helyi embereket szolgáló, nekik segítő irodát hozzunk létre. Hogy ne csak a sikerdíj legyen a cél, hanem legyen mögötte emberi hang, ne csak az eladás legyen fontos, hanem, hogy egy álom megvalósulását segítsük.
A Savaria Home-ban mi például nem kényszerítjük bele az embereket egy kizárólagos szerződés megkötésébe. Nyilván ez nekünk hátrányt jelent, viszont így a magunk számára teremtünk versenyhelyzetet. És ez a kulcsa a cég folyamatos fejlődésének, egy igényes portfólió építésének, megerősödésnek, annak, hogy gyökeret növessz a piacon.
Minden iroda biztosítja az összes szolgáltatást, a Savaria Home abban különbözik a többitől, hogy nekünk fontos az ügyfél. Az hogy mosolyogjanak, és úgy érezzék a segítségünkkel sikerült megvalósítaniuk az elképzeléseiket. Azt szeretném, hogy az ügyfeleink ne csak azt mondhassák, hogy „van fogorvosom, van autószerelőm”, hanem, hogy „van ingatlanosom” is. És mivel már vannak visszatérő ügyfeleink, ez azt mutatja, hogy jó úton haladunk.